Semester imorn!

Sitter och hanger i hotellobbyn i vantan pa taxi till flygplatsen i Mumbai. Imorn bar det av till Kerala for valbehovlig semester i tva veckor, ska bli sa skont. Sen aker jag tillbaka for tre veckors praktik i Pune sen ar det slut mina vanner, pa mina 15 veckor i Indien. Vart tog all tid vagen?? Borjar kanna att jag borjar bli ganska redo att komma hem nu anda, saknar er alla dar hemma och aven om det ar underbart att resa sa ar det sant att "Borta bra, men hemma Bast."



Gate away of India och Hotel Taj Mahal i bakgrunden, pa vag med bat ut till Elephant Iland i Mumbai.



Vantar i gryningen pa en buss som ska hamta upp mig efter overnattning hos en stamfamilj ute i ingenstans.

Kommentarer
Postat av: mamma

Du är en riktig globetrotter! Go for it girl, life is good!Love you!

2010-10-29 @ 04:41:02
Postat av: Karoline

Borjar kanna mig som en san nu hehe. Men man lar sig uppskatta allt man har hemma nar man ar borta sa det ska bli harligt att komma hem till jul. <3 Love u too

2010-11-01 @ 08:27:49
URL: http://karolajnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0