Hemlangtan idag.

Idag ar det en dag med lite hemlangtan! Haft en riktigt intressant dag med ART therapy och fatt mala en massa. Fatt ta kontakt med lite inre kanslor och darfor ar man jatte trott och saknaden av er dar hemma ar super stor just nu. Idag ar det ocksa exakt tva manader kvar tills jag stor pa Arlanda igen, vilket ocksa satter igang en masas kanslor hos en inombords. Tiden har gatt sa otroligt fort och jag vill inte att tiden har snart ska vara forbi. Jag ar radd for att jag ska stanna upp i min utveckling personligen om jag kommer hem. Jag vill se mer av varlden och lara mig nya saker varje dag som har, men samtidigt vill jag komma hem och traffa alla er igen och beratta hur jag har haft det och dela med mig av min underbara upplevelse som jag har haft har. Det far bli ett kort inlagg idag och bjuder darfor pa en bild eller tva. Ta hand om er! KRAM!



Hyderabad





Skor!

Kommentarer
Postat av: Fadren

Jag är helt säker på att Marre var med bland skorna

2010-10-05 @ 22:29:32
Postat av: marran

antar att det ar min fader som skrivit. skriv lite kommentarer pa min blogg istallet!

2010-10-07 @ 10:34:30
URL: http://maka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0