Hemmagjorda bollar.

Benen värker och imorgon väntar nog en massa träningsvärk, härligt tycker jag! Det var ett tag sen sist och man undrar ju om ni finns kvar ni tappra läsare som varje dag ändå går in här. Men det verkar ni göra och det är jag glad för. Det har ju varit Valborg och det har blivit majmånad igen. Valborgsmässoafton var en regning historia så tyvärr blev det ingen brasa, men firades med goa vänner, spel och skratt plus utgång istället. Blev en riktigt bra fredag. Majmånad betyder att jag blir ett år äldre och jag kommer åka hem för att fira med vänner och familj, men innan dess så ska vi östersundare/swindiander åka till Örebro för att träffa våran handledare från Indien och lära känna örebroarna som är våra kommande swindiankollegor. Ska blir riktigt trevligt. Sen så har vi ju lämnat in vår C-Uppsats för opponering, känns så otroligt skönt! Idag började terminens sista kurs och den handlar om samhällsarbete och vi ska jobba mycket med grupprocesser. Är konstigt nog taggad inför den här sista kursen, och känner inte alls av nån skoltrötthet. Så nu är det bara att köra på, för snart är det sommar. Söker jobb som en galning och hoppas det löser sig annars sitter jag i skiten, men det tänker jag inte på just nu, för nu är det dags att hämta mina hemmagjorda chokladbollar från kylen. Mums!



Kommentarer
Postat av: mamamarra

dom va gouda!

2010-05-07 @ 20:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0