segast av de alla, men det kanske blir så med åren?

Så var man 23 år fyllda och fick både frukost på sängen, paket plus skönsång. Inte illa! Igår firades det lite med familjen med årets första grillning och jordgubbstårta. Otroligt gott! Idag kommer vännerna och firar mig och kanske blir det utgång vi får la se. Härligt väder har jag iallafall fått, så idag ligger jag ute och steker i solen och vi har 23 grader varmt. Underbart! Vill inte åka hem igen imorn, men kommer tillbaka redan nästa helg för arbetsintervju på SF. Har haft en bra vecka både här i Stockholm och i Örebro (tis-tors). Fick träffa mina kommande swindienkollegor och bokat flygbiljett så nu börjar det kännas på riktigt att man verkligen ska åka iväg! Lite nervöst, men det ska bli otroligt roligt och spännande så egentligen vill jag bara att det ska bli augusti nu nu nu.. Dags att gå ut i solen igen. Fick en jättefin kamera i födelsedagspresent så nu kommer det bli mer bilder på bloggen förhoppningsvis. Ciao.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Det är dåligt med uppdateringar på den här sidan! Håller du på med ett grupparbete som suger musten ur dig tro? ; )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0