Väntan.

På grund av icke existerande avgång av flygbuss som ansluter till någon av östersundsflygs avgångar fick jag rätta mig efter bussens tidtabell som följer SAS avgångar bara, lite dumt det där måste jag säga, iallafall här sitter jag nu på Östersunds flygplats och har gjort det sen tjugo över tre och har en bit väntan kvar tills klockan tjugo över sex då mitt flyg avgår mot Bromma. Sen blir det god middag med hela familjen ikväll, var ett tag sen vi alla var samlade så ska bli väldigt mysigt. Det är tur att man har en bärbar dator och mobilt bredband annars hade jag dött utav tristess!

Men att ha internet är inte alltid så bra heller som igår då jag inte hade nått att göra utan satt och surfade runt lite på tradera. Det hela slutade med att jag budade hem ett par vita converse för 460 kr ink frakt (i butik 699 kr, helt okej pris då va?). Kul med nya vår skor iallafall, mina gamla converse har tappat ”lacken” lite så blir fräscht med ett par nya.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0