Natti natti.

Den här C-uppsats tar musten ur mig! Sitter och gäspar redan vid nio och får kämpa för att hålla ögonen öppna under Grey´s Anatomy. Ska läsa lite sen kastar jag in handuken för idag. Alla tankar och funderingar som stökar runt i huvudet som en tornardo gör att man iallafall somnar som en stock så fort man lägger ner huvudet på kudden. Det gillar jag, men sen att det slår till redan vid nio är en annan femma. I morgon blir det skola igen och där kommer jag nog bli sittandes hela dagen och bli gråhårig över hur vi ska få till det med allt, inledning, syfte, problemformulering, den viktiga internationella forskningen osv osv. Hejja marre och karre!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det här grejar ni tjejer. Kom i håg ni är bäst!!

Kram

2010-03-04 @ 08:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0