Klar, finished, finito.

Igår tog jag med mig en termås med thé och satt i bibloteketsdatarum som en riktig student och gjorde klart C-uppsatsen med Maria. Känns helt underbart att vara klar! Det som krävdes var två grymma studenter, bra deadlines och lite kreativitet och nu är vi i hamn. Lovely! Idag ska jag bara få dagen att gå och morgondagen sen får jag kliva på flyget hem för lite välförkänt semester i min kära hemstad. Sitter och snackar med brorsan på msn och han bokar just nu tåg hem från Lund där han pluggar, han ska också komma hem för påsklov. Känns lite konstigt att ingen av oss bor hemma längre och att vi numera bor i var vår ände av Sverige. Ska bli kul att träffa han igen, var några månader sen nu. Ses imorn Stockholm! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0