torsdag

En välbehövd tjejkväll står på tur denna torsdag. Ibland behöver man lyxa till vardagen så vi har varit och handlat lite smått och gott till ikväll. Trots sovmorgon till kvart över ett så har jag varit vaken sen tidigt tidigt. Känner mig helt matt så nu ska god mat, vin och lite tjejsnack sitta jäkligt bra! Torsdag betyder ju Soppa också så blir nog en sväng upp dit. Inte helt med på noterna idag så får se om man orkar ta sig till Plaza eller om man kryper ner under täcket istället. Vad det nu blir behöver jag en kul kväll så håll tummarna att det blir en sån idag. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Maaaa

jag tycker nog vi lyckades rätt bra min lilla londoninna!

2010-01-22 @ 15:21:36
Postat av: Anonym

det e dags nuu karro. update

2010-02-02 @ 12:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0