På tiden kanske...

Jag är sämst på att uppdatera, men nu ska jag ta mig samman och skriva ner några rader. Vårterminen tog sin start idag och det betyder att jag har gått två år av mina tre och ett halvt år på Socionomlinjen. Galet vad fort tiden går. Idag började en förberedande kurs inför C-uppsatsen som väntar nu till våren och det kommer nog bli en intressant kurs med lite inslag av statestik och annat som jag bara älskar! (läs med mycket sarkasm) Men ny vårtermin betyder också en större csn-utbetalning och det är aldrig fel. Imorgon får det bli en liten tripp till mataffären för hemma hos mig ekar det i kylskåpet.

Har kommit igång med träningen på riktigt också vilket känns riktigt härligt. Siktar mot minst tre gånger i veckan och hittills hålls de diriktiven. Så kanske man äntligen kan se framemot beach 2010. =)

Skvaller:
Ryktet har spridigt sig som löpeld i Östersund: Hollywood hunken George Clooney ska komma till stan för att spela in öppningscenerna till hans kommande film. Men nu verkar det vara en fnurra på tråden mellan Hollywood och Sverige så vi får väl se om Stjärnan dyker upp här i slutet av januari/början av februari. Vi står iallafall redo med våra kameror OM han nu skulle dyka upp. hehe!

Grattis till Brorsan också som idag fick beskedet att han kommit in i Lund. <3

Kommentarer
Postat av: Brorsan

Hehe, det tackar man för! :D Nu börjar jag närma mig också :) Är väl en halvtimme ungefär från Lund nu.. Dock är vi lite försenade, skulle ha varit där om ungefär 10 :)

2010-01-19 @ 18:09:46
URL: http://inlackofabettername.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0