Idag är det Internationella dagen för att bekämpa cancer ... Till minne av dem som förlorade kampen mot cancer, och de som fortsätter kampen. Jag fick aldrig chansen att träffa min vackra mormor som dog av cancer när min mamma var liten och mina tankar finns alltid hos familjen till min mammas kusin som gick bort i cancer i höstas. Jag ber för ett botemedel. Gör det du med! Eller donare en summa pengar till cancerfonden. Varje bidrag stort som litet spelar roll för kampen mot denna sjukdom som vi alla på ett sätt eller annat påverkas av i vårat dagliga liv. Cancerfondens vision är att cancer ska kunna botas. Låt oss delta i denna vision och bidra med det vi kan. Mina tanker går idag till alla som förlorat kampen och till deras anhöriga samt till alla de som slåss för att överleva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0