tillbaka!

Ibland behöver man ta en paus från sitt liv en liten stund och det är helt okej. Det finns ingen som kan leva livet ut och ha skoj 24/7 och inte heller är det möjligt. Så de gånger jag hamnar i små svackor numera blir jag inte livrädd längre, jag vet att de kommer ibland och att de försvinner efter ett tag och att man efteråt har fått perspektiv och kan se livet från en annan vinkel. Man lär sig mycket om sig själv om man är beredd att se möjligheterna vill säga. Så jag tog alltså en liten paus i tillvaron och åkte hem en sväng förra veckan och hämtade hem lite ny energi och goda råd från bästaste familjen och sötaste vännerna. ♥
Nu är jag i vilket fall tillbaka och hoppas att våren inte hamnar mer upp och ner. ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0