Sanningar.

Haft en konstig dag, pendlar mellan ups and downs och vet inte riktigt hur jag mår för tillfället, bra eller dåligt? Har tenta på fredag och har inte börjat plugga på allvar ännu. Hade till och med glömt bort att anmäla mig till tentan. Som tur var gick det att anmäla sig sent hos tentamenansvarige i skolan så nu slipper jag stå utanför och vänta en timme. Jag är heller inte speciellt orolig över att jag inte pluggar vilket är lite konstigt. Har för mycket i tankarna för att orka bry mig, kanske inte så bra. Det bästa med dagen var ett BOX-pass klockan sju och det var hur skönt som helst att få slåss och sparkas lite och bli så där härligt slut i hela kroppen, sitter fortfarande och skakar.


Ps. Tack Söta Mamma för den JÄTTE fina stickade halsduken, var perfekt!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är viktigt att vara varm om halsen. Pusselipuss.

2010-02-21 @ 22:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0