Hej jag heter Bambi.

Mysig lördag med skridskoåkning i vinterparken. Tyvärr så klämde skridskorna åt nått alldeles så det blev inte ett så långt åk, men fick känna mig som Bambi på hal is ett litet tag iallafall och det var riktigt kul. Blir nog ett åk nästa helg med, men då får jag nog stoppa i mig en värktablett innan om det ska gå. Ikväll är det andra deltävlingen av Melodifestivalen för de som inte vet det. Ska kolla på spektaklet hemma hos Märy och äta en god middag, fetaostbiffar och klyftpotatis mumma! 

 
 
Alla i Östersund hade tagit sig ner till Storsjön idag för lite friluftsliv på hög nivå. Solen sken och jag tror alla njöt till max. Här i Jämtland tar vi hand om varandra och bjuder på gratis skridskoslipning dock bara till långfärdskridskor och detta förstod man inte av skylten så efter att ha stått i kön en tre kvart blev man lite putt, men så fick man ett gelehjärta och då blev jag glad igen. Idag har varit en bra dag och än är den inte slut så kram på er alla söta och ta hand om varandra och kom ihåg att imorgon är det alla ♥ dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0