Se upp..

...för fallande snö från taken gott folk! Iallfall här i Sockholm där det verkar som om våren är nära. Men mars månad brukar lura oss lite och säkert kommer det bli kallare och snöa en halvmeter till minst innan stockholmarna får se grönt gräs och känna ljumma vindar.  På ett sätt har det varit skönt vädermässigt att vara här hemma denna helg. Min vinterjacka kunde lätt ha bytts ut till något lite tunnare, men jag vet inte riktigt om jag gillar att gå runt med blöta fötter på grund av enorma slask och vattenpölar. 2 grader i all ära men jag får nog stå ut med -22C några veckor till i Östersund eftersom jag måste åka upp igen på tisdag och fortsätta mitt äventyr, där blir man iallafall inte blöt om fötterna, alltid något!

Har umgåtts med de sötaste i helgen och igår blev det utgång i storstaden. Både ruinerad och lite besviken på stället vi gick till, men vad gör väl det när man fick shake loss med två av Stockholm finaste tjejer! ♥ Om man bara kunde packa ner de i sin resväska och ta med sig de upp! På tisdag är det dags att ta tag i vardagen igen och få ordning på C-uppsatsen. Ses då!




Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är faktiskt riktigt skönt här uppe nu ;) Solen skiner värmande och himmlen är blå! Fast det är klart, man vet aldrig vad som kan hända i mars..

2010-03-01 @ 12:35:10
URL: http://johannaangelicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0