Isprinsessa.

Som ni kanske har märkt så har jag tjatat mycket om att jag vill åka skridskor. Har dock inte hittat mina hemma hos föräldrarna och trodde att de gått förlorade. Vände upp och ner på vinden senast jag var hemma, men de var spårlöst försvunna. Har inte hittat några billiga att köpa så drömmen om att få göra en piruett på Storsjön hade nästan bleknat bort. Men så ringer mamma ikväll och säger att hon hittat de! Mitt hjärta tar ett skutt och ett stort leende sprider sig i mitt ansikte. Min dröm kommer att gå i uppfyllelse. Hoppas de hinner hit innan helgen med posten för då är det jag som göra varm choklad och drar ner till vinterparken och glider ut på isen! ♥


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej hjärtat, sände iväg skridskorna idag så du har dem säkert på fredag. Så packa ryggsäcken!! Kram

2010-02-10 @ 17:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0