älskar lördagar hatar söndagar

Blev en riktigt mysig lördag igår med invigning av "vinterparken" som på vintern byter namn, men som annars går under namnet "badhusparken". Igår bjöds det på korvgrillning, underhållning för de små och annat mys som att åka häst och släde på isen. Såg riktigt härligt ut i solskenet. Nu ska jag bara fixa de där jäkla skridskorna så man kan ta sig ett åk på isen. Sen på kvällen kom tjejerna hem till mig på lite grekisksallad och melodifestivalenmys. Blev en lyckad kväll med massa tjejsnack och goa skratt, sånt gillar jag starkt! Men helger har ju en baksida också och den kallas för söndagsångest. Försökte ta en så lång sovmorgon som möjligt så man slapp vakna och känna den där känslan av att bara vara tom. Usch det värsta jag vet, sen håller jag på att bli förkyld också och proppar i mig c-vitamin och thé med honung. Hoppas man slipper bli sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0