Adjöken adjö!

Ryggan är packad och jag är redo att åka hemåt. Bara en arbetsdag kvar! Ska bli så mysigt att komma hem till familjen och vännerna, men är lite oroad över kommande vecka och alla saker som ska fixas till Indienresan. Har gjort en lista, så ordningsam är jag vet ni, men jag vet också att jag kommer glömma nått. Det är inget man kan ungå, hoppas bara att det är nått som inte är så viktigt, som man lätt kan köpa i Indien. Ska ta en taxi imorn till bussen, orkar inte cykla med både stor ryggsäck och dataväska. Och halv tolv så slutar jag för att sen åka till båten som går till Strömstad och därifrån tåg till Stockholm. Samma resa som hit, fast reverse. När jag lämnar jobbet imorn har jag:

Skurat och städat 345 toaletter, 45 mötesrum, 15 Kafégolv, tömt 465 papperskorgar och åkt upp och ner med hissen över 100 gånger. vilka siffror! Ja tre veckor har gått fort, men nu tackar jag för mig och åker hemåt till Mitt Vackra Stockholm. Ciao.



                                Ett litet kollage till pappa. =)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tjoho!!



Hoppas att ni får det RIKTIGT bra i Indien nu :)

Ses i januari!!



Kraam

2010-08-15 @ 16:45:41
URL: http://johannaangelicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0