Far österut för nya äventyr.

Jag kan verkligen inte sova, det pirrar i hela kroppen och jag är rädd att jag ska vakna upp ur denna fantastiska dröm om jag lägger ner huvudet på kudden. Kan ni förstå att jag ska resa hela vägen till Indien imorgon!? Helt Galet är vad det är och jag är så sjukt taggad inför detta äventyr som jag nu ska få åka på så det är inte klokt! Ska försöka att uppdatera er här så ofta jag kan och hinner. Det skulle vara så kul om jag kunde få dela med mig lite av allt som jag kommer att få vara med om under de kommande fyra månaderna! Och har vi tur så kanske det kommer med en bild eller två. Imorgon halv sex ska jag möta upp mina swindiankollegor på Arlanda och gissa om det kommer osa nervositet på terminal fem imorgon. Halv åtta lämnar vi Sverige och far Österut. Vinka om ni ser något flygplan uppe i det blå runt då så ska jag vinka tillbaka så mycket jag kan. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0