En milstolpe.

Så underbart att vakna upp och känna att tyngden som legat tung på ens axlar nu är som bortblåst. Idag ska jag gå på den sista av de sex obligatoriska opponeringsseminarium vi måste gå på denna vecka, sen är jag ledig tills nästa kurs börjar på måndag. I måndags opponerade vi på en uppsats och igår var det vår tur att lägga fram våran. Var sjukt nervös hela dagen och fick vänta tills klockan blev tre då det var vår tur. Det var verkligen en hemsk upplevelse att behöva sitta där inför publik och stå tillsvars för ett arbete vi lagt ner vår själ i för att få den kritieserad och ifrågasatt. Efteråt fanns det ingen energi kvar i kroppen och efter att ha ätit ett riktigt skråvmål hos Maria gick jag hem och somnade så fort jag la huvudet på kudden. Betyget blev som trenden varit i våran klass ett C. Vissa har fått E eller D så det känns riktigt kul att få ett C när det bara är vad jag vet två som fått ett B. Jag är nöjd idag men igår var jag för slut både mentalt och kroppsligt för att känna något alls, men idag är jag det och kan inte riktigt fatta heller att denna milstolpe som det ändå är i min utbildning är över. Lovely!


Kommentarer
Postat av: Mum

Grattis gumman, du är helt fantastisk, love you!

2010-04-28 @ 18:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0