Tisdag.

Började dagen med lite spatreatment för mina naglar, som fick sig en uppfräschning med nytt lack, sen kom Märy mo över på lite lunch-smoothie och jag fick låna hennes ögonbrynnsfärg så nu sitter det äntligen ett par ögonbryn över mina ögon. =P Sen bar det av till Step In för ett danspass. Vet inte riktigt om jag diggar hon som håller i passet, men det var kul att få shaka på en tisdag iallafall. Stukade foten lite smått det sista jag gjorde dock så vi får hoppas det inte blir värre tills imorn. Sen bjöd Märy på god middag och slingade mitt hår så fint. Ja, det var nog allt, där har ni min dag. Hur har eran varit?

 

Kommentarer
Postat av: marran

goooda var dom!

2010-04-21 @ 11:21:27
URL: http://maka.blogg.se/
Postat av: Mum

Va mysigt ni har det!! Kram

2010-04-21 @ 16:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0