Väcka till liv.

Ska man kanske göra ett försök att väcka liv i den här bloggen igen då kanske..

Praktik och blogg funkade inte riktigt ihop som ni kanske märkte och sen var jag ju hemma i våras så de som följer min blogg hade mig nära tillhands och kunde följa mitt liv på nära håll eftersom jag var tillbaka i Stockholm och bodde hemma igen.

Efter 9 månader cirka är jag nu tillbaka i min studentstad Östersund och har överlevt första veckan på fjärde terminen. Herregud kan ni fatta jag är på min fjärde termin det har gått för fort alldeles för fort. Likaså har denna sommar gjort. Har hunnit med lite små saker men inga stora förutom Coldplay i augusti som egentligen borde få ett eget inlägg för det var så så bra. Har blivit ett fan på äldre dagar och inte hängt med under alla deras år som band, men damn vad de kan göra en spelning det var magiskt! Andra mysiga grejen i sommar var veckan ute i skärgården med mamma, moster och kusinen som blev en återhämtning och andningspaus från saker och ting som behövdes rensas ut och att bo på en öde Ö är receptet för att komma tillbaka och hamna på rätt väg. Så där riktigt ordentligt underbart var det. Sen har sommarn gått åt till att bara njuta, njuta av vänner, sol, musik, vin och grillad majs..sjukt gott..hehe

Även fast det är ibland kan vara svårt att lämna Stockholm så är det också skönt att vara tillbaka i sin lilla lägenhet där man får hoppa över disken ibland och ta hand om sig själv. Jag har stora förhoppningar på den här terminen och känner att även fast några för tillfället har lämnat mitt liv så kommer det fyllas med många nya härliga och vi kommer rocka hösten Ostersund style!  ;)

Och om ni vill och orkar läsa mina ibland lite meningslösa inlägg så ska jag försöka göra ett försök att väcka liv i bloggen än en gång så ni kan följa mig i min vardag som student här uppe i vackra Jämtland.

xoxo

Karoline <3

Kommentarer
Postat av: maria

brau! lite fler inlägg nu bara!

2009-09-08 @ 22:33:35
URL: http://maka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0