syskonkärlek.

Fick samtal från lillbrorsan idag, riktigt kul när han ringer sådär spontan och bara vill snacka. Han är inte så liten längre heller fyller 20 år på onsdag och då börjar man fatta att man själv inte är så liten längre. Tiden går alldeles för fort. Det känns som igår som man stängde in sig på toan för att få vara i fred en stund från lillskiten som älskade att reta sin storasyrra. =P Men nu har vi både vuxit upp och det är kul när man kan umgås som vänner mer än bara att vara varandras syskon. Som sagt så fyllar han år på onsdag och jag måste komma på en riktig bra present. Han fyllar ju faktiskt 20 år! Men jag tror jag har en idé, så fredag när pengarna rullar in så ska jag gå ner på stan och fixa biffen. =) Hoppas han blir glad. <3 

 


Kommentarer
Postat av: makan

sweet sweet

2009-09-25 @ 17:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0