Dans dans dans

Säsongens första Afrodans pass. Som jag har längtat i nio hela månader! Det var galet kul och nu är jag för trött för att göra något. Visst låter det helt underbart? =P Jag tycker det iallafall. Idag blev vi klara med sista grupparbetet också för kursen vilket känns skönt, grupparbete är inte riktigt min grej tror jag. Nu är det bara ett bokseminarie och en hemtenta kvar sen dags för nästa kurs. Bara tre kvar sen Jul..Hehe Längtar lite till första snön, men det kommer nog dröja ett tag tror jag vi har ju bara kommit en bit in på hösten än så länge.

Helgen vart riktigt bra började med en spontan utgång i fredags. Maria och jag skulle bara dela på en flaska rött och se hur det gick. =) Sen i lördags firade vi en klasskompis som fyllde år och sen utgång på det. Härligt att vara tillbaka i Östersund och få umgås med alla igen. <3

 



Ser ni hur bartendern har mördat den stackars limen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0