Stockholmo..

Fem och en halv timma senare och jag kan kliva av X2000 tåget på Stockholms central. En tjugo minuter senare kliver jag av t-banan i min vackra söderförort och drar mitt tunga lass hela vägen hem och somnar i soffan. Så skönt att vara hemma i våran vackra huvudstad igen och det är ganska ok att må illa på tåget om man bara betalat en krona för biljetten. Galet bra! Så nu blir jag alltså här i tre veckor och har hört att jag lyckades tajma in att fly från ett snöoväder som dragit in över Östersund ikväll, känns lite halvt bra sådär. Första snön är iförsig mysig att uppleva men av erfarenhet så vet jag att jag kommer få nog av snö resten av vintern så det känns ganska lugnt ändå. Dags att sova! Godnatt Stockholm..<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0