Ojoj..

..två inlägg på samma dag det händer inte ofta! Men kände mig tvungen efter att ha känt mig som bambi på hal is ikväll. Varit på ett step pass och det gick ju skepp rätt åt pip! Har man varit på ett step pass innan och det inte funkade då hur trodde jag att det skulle funka på detta där man ska skutta över två pallar?! Skämdes som bara den, vi var sex stycken på passet och jag var den enda som stod där som ett fån medan de andra skuttade upp och ner, fram och tillbaka på dessa två. Jag kämpade på tappert men vi får se om jag återkommer på ett sånt pass igen..kanske ska få det att funka med en pall först!

Nu blir det Parlamentet så man får skratta lite istället för att gråta över sin dåliga kordination ikväll. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0