minne som en guldfisk..

"Utan mitt läppstift känner jag mig..naken, rädd, nervöös, exposed.." Har gått och funderat över vilket engelskt ord hon sa och det har verkligen gnagt mig i magen. Nu kom jag på det Exposed! Det är så sjukt jobbigt när man inte kommer på vilket ord det är man menar. Äntligen kan jag andas ut. Hehe 

                                               Hon är verkligen den skönaste av de tre fruarna.



"Min man betalar allt, Toppen!"

                                        - Maria Montazima






Kommentarer
Postat av: Sandra

haha, jag har med dragit den funderaren! :) vad var svaret? :)

2009-10-18 @ 08:23:14
URL: http://mitthallonochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0