Tant Karoline.

Två veckor går alldeles för fort. I morgon tar tåget med mig hem till norr igen. Slutspurten inleds för terminens andra kurs och det kommer inte bli någon rast eller ro, men jag kan inte direkt klaga nu när jag haft så skönt här hemma. Hoppas att snön snart kommer och lägger sig över Östersund och att månaderna fram till Jul går fort. Kan ni fattar att det på lördag är två månader bara kvar till julafton?. Tiden går för fort och jag vet inte riktigt om jag gillar det. Igår var jag på födelsedagsmiddag och fick tre rätters som värdinnan hade tillagat. Hon är riktigt duktig på att laga mat så det var underbart gott och såklart blev det ett gott vin till. Under kvällens gång så hade vi djupa samtal om allt möjligt från hur den var för den ena tjejen att bo tillsammans med sin kille som har två barn och hur det fungerar, till förlossningsdepressioner.. Hur vi kom in på det vet jag inte riktigt, men det blir värre. Till efterrätten hör jag mig själv tacka ja till en kopp kaffe. Stopp här nu! När man börjar dricka kaffe till efterrätten då vet man verkligen att man börjar bli gammal. Tycker inte att mina tjugotvå år är så mycket, men det kanske är det. Dags att inse det kanske. =)


Kommentarer
Postat av: Stuff

Min fina vän, kom hem snart igen :)

Puss o kärlek

2009-10-20 @ 16:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0