winter wonderland where are you?

När ska snön komma egentligen? Det är så mörkt här uppe så det behöver komma lite snö som kan lysa upp vintermörkret. Vi fick lite för ett tag sen men det försvann snabbare än du kan säga Indiana Jones, men jag hann göra en snöängel! Vilket är mycket viktigt att poängtera då det var hundra år sen sist. Det har börjat bli riktigt kallt här dock så snön kommer nog tillbaka snart. Mina öron har skrikit efter en mössa så igår köpte jag mig en. Känner mig inte riktigt bekväm i mössor, men är det kallt så får man ta till de medlen som behövs för att hålla sig varm. Vad tycker ni? Ser ni nån skillnad på det lilla hår som syns? Maria har slingat det så fint. Mycket nöjd. =) Thank Märy moo! <3

 


Kommentarer
Postat av: marrja

du är så tjusig min vän (K)

2009-11-11 @ 20:50:44
URL: http://maka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0