seriöst ont!

Vad snabbt man kan gå från att älska snön till att rent ut sagt hata den! Idag har jag blivit medlem i vurpagruppen här i Östersund! Jag som har klarat två vintrar här uppe utan att ramla på rumpan, men idag var det min tur. Två gånger tillochmed...två gånger!! Jag kan inte ens sitta i soffan utan halvligger för att svanskotan har fått sånt stryk idag att jag nästan vill börjar gråta av smärtan. Jag hatar snö och vinter och vill att det ska bli sommar igen! Fast när värken gått över och jag tittar ut över det vackra vita landskapet så blir jag väl kär igen, men just nu vill jag bara sura och jämra mig över min stackars rumpa som inte gjort någon illa men ändå åkt på stryk. Taskigt!


Kommentarer
Postat av: En bror utan samma snöproblem..

Det var väl Björn Gustavsson som sa det bäst.. Inte kul.. inte kuuul..

2009-12-01 @ 01:01:27
URL: http://inlackofabettername.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0