Halloween.

 

                 

Det blev en intressant Halloween det här året. Huggtänderna ville inte fastna så jag fick vara den "döda damen" under kvällen istället. Festen på Marité blev inte riktigt som vi hade tänkt oss. Alldeles för mycket människor och majoriteter av alla där var 18 år. Inte riktigt min grej att stå och stångas med en massa brudar som tror att de äger världen. Nej jag är glad att jag är förbi den tiden faktiskt. Försökte dansa lite, men det var helt enkelt för mycket folk så vi drog vidare till en efterfest och hade mycket trevligare där. Två efterfester senare och lördagen tillbringades hemma i sängen hela dagen. Som sagt en intressant fredag blev det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0