Jag suger på att uppdatera!

Jag är lite dålig på att uppdatera....Men det är bara för att det har varit mycket med praktiken, helt slut när jag kommer hem efter en dag på sjukhuset. Men kul är det! Och väldigt intressant och lärorikt. Imorn blir det upptaktsträff med andra praktikanter och deras handledare i Stockholm ska bli roligt att få höra hur andra har det på sina praktikplatser. Jag har nog haft en välldans tur (kan man säga välldans?) Any ho! Det jag vill säga är att jag trivs fortfarande väldigt bra även fast jag varit med om några små händelser som kanske skulle ha satt en ur balans, men färsk som man är och väldigt nyfiken så har ingen kunnat sätta stop för min vilja att lära mycket under min praktik och förhoppningsvis så kommer det inte hända nått som kan göra det heller i framtiden. Lite lång mening det där men...

Har lunchat med min polare Tessan idag, väldigt trevligt var det. Åt på en indisk restaurang på hötorget, mycket gott! Sen gick jag och höll tummarna för att HM skulle ha kvar en klänning som jag såg på mellandagsrean. Jag köpte den aldrig för att jag var så sjukt inställd på att hitta nyårsblåsan att jag inte tänkte ett steg längre att den faktiskt kunde va fin till vår/sommaren. Trodde aldrig i min vildaste fantasi att den skulle finnas kvar och finnas i min storlek, men tror ni inte att den hängde där med ett slags sken runt sig för att poängtera -- att detta är ett tecken köp den god damit! -- Så jag gick där ifrån med en nyinköpt klänning och alldeles svävade på moln över mitt fynd. =)



På torsdag ska jag klippa och slinga mig är det tänkt på salong blond. Får se hur jag ser ut när jag går därifrån, men jag brukar alltid gå därifrån ganska nöjd så varför skulle det inte bli fallet denna gång. Lite sugen på att "go blond", men det tycker inte min mor så det kommer nog bara bli några highligtande slingor. Min mamma är väldigt kär i min hårfärg, hon har vid nått tillfälle sagt att när hon väntade mig så önskade hon sig en liten flicka med rött hår och visst gick hennes önskan i uppfyllelse så hon har tagit på sig rollen att skydda mitt hår från mina crazy ideer att färg det blont. Det vore dock kul att få prova på och se om blondiner faktiskt har det roligare..

1.  2.



1. Natalia Vodianova - supermodel
Enkel men chic frisyr, sött tycker jag.

2. Jennie Hammar (Filip Hammars fru och journalist)
Jag gillar luggen och längden på håret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0