I´m back.

Efter 6 timmar och 47 minuter har jag nu anlänt i Östersund igen efter ett skönt jullov, nu dags för lite seriöst pluggande för att klara sista hemtentan för höstterminen. Har fått en praktikplats på Sankt Göran och det ser lovande ut att få lägenheten uthyrd så just nu glider livet på ganska bra. Skönt när allt löser sig tycker jag! Ikväll har jag umgåtts med my märy och vi har ätit lite ost och kex, lyxat till det lite för old times så där. Vinet uteslöt vi denna gång, känner inget direkt sug efter att festa just nu tror jag fick min dos på nyåret. Sen är jag fortfarande helt dåsig från åksjuketabletten jag tog i morse för att klara av tågresan upp, har oturen att bli åksjuk av att åka allt tom. att flyga gör mig åksjuk. Inte klokt! Men tabletten gjorde susen och jag sov hela vägen utan att må dåligt ett dugg. Sen är det mysigt att resa med tåg och miljövänligt. Åk mer tåg vettja!

Dags att sova tror jag nog, ögonen orkar inte hålla sig öppna länge till. Sov så gott hörrni! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0