tom fast ändå inte...

Jag är rädd på riktigt nu, men jag orkar liksom inte bry mig. Det får gå som det går känner jag. Har precis gått igenom ett tjockt häfte med en massa information och det får räcka. Klockan två imorgon får ni hålla tummarna för mig att det ska gå vägen. Vill bara ha den gjord nu nu nu....Sen tar vi helg och kan andas ut. Ska nån göra nått skoj? Jag vet vad jag ska göra iallafall. Utsätta mig för en situation vi numera kallar för "dopamindusch" Är ni med mig? Sov gott vänner! Ciao.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till gumman! !! Hade juridiktentan i Tisdag och jävlar vad nervöst. Men det känns ju alltid bättre efteråt. Man kan bara göra sitt bästa o om det krävs så är det bara att göra om och då kan du det förmodligen ännu bättre ;)



Du fixar det i know it! Kram

2009-12-04 @ 09:12:28
URL: http://ninali.blogg.se/
Postat av: makan

im with u!! woooohohooh d e öööver!!!

2009-12-04 @ 16:26:01
URL: http://maka.blogg.se/
Postat av: B

jag är såååååå påååååå;)

2009-12-04 @ 20:42:42
Postat av: M

kom dååå bitabooo! du e en dag för seeeen

2009-12-04 @ 22:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0