Nedräkningen har börjat.

Sicken seg söndag det blev hörrni! Blev tre förfester igår därbland en blev en efterfest efter ett tag, traskade väl hem runt tre. Och det är nått speciellt med att gå hem sent på natten när det är så där stilla och tyst, man får en känsla av mystik och den där känslan man fick när man var liten när man fick vara uppe längre än vanligt. Tog en längre sovmorgon imorse och jag tror det var bra för imorn (idag) börjar vi en ny kurs som sträcker sig över jul och den är verkligen ingen lek. Långa dagar med föreläsningar och massor med böcker att läsa.

Har inte gjort så mycket idag utan bara slappat och plockat lite i min "gigantiska" lägenhet så vid nio när filmen The Holiday började sprang jag och Maria till OKQ8 och köpte polly och cola, blev en mysig avslutning på helgen. Har fått köpt en till julklapp också denna gång till Pappa. Mammas inhandlades i veckan. Så det börjar ta sig nu och känner ingen som helst stress inför julen utan vill som sagt bara att veckan ska gå fortare än kvickt. Missar julbaket iår tyvärr, men forhoppningsvis så väntar de med att klä granen tills jag kommer hem. Dags att sova nu dock, men låter nog julskivan med Josh Groban stå på i bakgrunden. Ute snöar det också och den julkänsla som hade försvunnit har kommit tillbaka så jag är pepp inför imorgon och för den nya kursen. Sov gott mina vänner.
                                                                            <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0