längtar..


Årsmodell 2008

Precis varit och pumpat musklerna, stackars de verkligen! Det har kommit sjukt mycket snö, snöat hela natten och hela dagen så nu kan vi inte klaga längre på att vi inte har nån snö. Vill bara ut och leka och göra snöänglar, kanske kasta en och annan snöboll också. Julmusiken står på högsta volume och jag vill göra varmchoklad men har ingen mjölk. Får göra mig en kopp med instantcoffee istället och ha i lite oboy, kanske blir gott hehe.

Sitter och lyssnar på E.M.Ds nya låt "Välkommen hem" Tycker det är så fint av de att spela in en låt där pengarna av försäljningen går oavkortat till Stadsmissionens kampanj "En sång för de hemlösa". För det är inte alla som har ett hem eller en familj att fira jul med. Så varför inte tänka på de som inte har det lika bra som oss andra och gå in här och ge ett bidrag och samtidigt få en mysig låt på köpet. Det har jag gjort iallafall och vad handlar julen om egentligen om inte om kärlek så var en medmänniska du också. =)

Update: Det blev nått fel när jag skickade mitt sms, fick ingen låt, men vad gör det jag fick ge 50 kr till de hemlösa. Sen såg jag att E.M.Ds dokumentär går på kanal 8 just nu började klockan 21.00 ett litet tips. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0