Home for Christmas.

Imorn går flyget klockan halv åtta på kvällen och jag räknar sekunder och minuter. Vill ha duggan gjord och att packningen ska vara packad. Jag är verkligen sämst på att packa, antingen så packar jag för lite och glömmer nått viktigt här uppe eller som i 99 fall av 100 så packar jag alldeles för mycket och använder inte ens hälften av kläderna jag tagit med mig. Men det viktigaste verkar vara att packa varmt iallafall. För det ser ut som min önskan kommer att slå in att vi får en vit julafton! Det var verkligen länge sen vi hade det, kommer inte ens ihåg när vi senast hade det. Så mössan, vantarna och halsduken får komma med hem plus några varma skor. Borde egentligen plugga inför imorgon, fast det är mycket roligare att leka med datorn och skriva blogginlägg. Men jag får lov att vara en duktig student nu och läsa min bok. Ciao.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0