en pytte liten uppdatering

Julen är över för detta år och nu vankas det nyårsafton om några dagar. Har redan gått en vecka sedan jag flög hem hit till Stockholm och det blev en lugn och mysig jul med familjen med fina klappar och god mat. Snön ligger fortfarnde kvar men det har blivit lite isigt så man vågar inte riktigt sig ut i pulkabacken, men ska nog ta till mig mod här någon dag. Nyårsafton ser ut att bli firad i Uppsala med vänner och bekanta, ser jag mycket framemot. Nu ska man bara rota fram något att ha på sig också. Dumma jag skänkte bort min gamla nyårsblåsa i våras för den tog sån plats i garderoben. Den hade man ju kunnat återanvända! Får ge mig ut på jakt efter en ny helt enkelt. Var och hämtade en kursbok från universitetet idag som jag ska börja ta mig igenom. Kul! För det är ju endast en vecka kvar tills tåget tar mig tillbaka till Östersund så det är bäst att sätta igång och vara flitig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0