not a piece of cake!

Vill bara att det ska bli den 22:a så jag får åka hem till min familj och fira jul. Har en riktigt jobbig tenta på fredag och börjar så smått känna ångesten sprida sig i kroppen. Härdsmälta i huvudet. Imorn blir det massor med kaffe och intryckande av alldeles för mycket fakta för mitt stackars huvud. Börjar redan få huvudvärk bara attt tänka på det. Dumma professor som gillar sitt ämne lite för mycket för sitt eget bästa. Vi förstår att du gärna vill lära oss allt du kan men det går inte på fyra veckor! Ge oss fyra till så kanske det fastnar också, nu har det börjat likna mest stresspluggande och det leder bara till att allt försvinner dagen efter tentan och det är väl inge bra?

Orkar inte tänka mer på den här kommande tentan nu, snart dags att sova men först tänkte jag visa er några bilder på mitt julpyntade hem.



  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0