01.15 borde kanske sova?

Haft en riktig myskväll med tjejerna. Blev såklart Idolfinal och massor av skratt, sånt härligt gäng med tjejer verkligen. Nu är det nedräkning inför hemfärd den 22:a sen hoppas jag på en lugn och fridfull Jul med min fina familj. Har hört rykten om att det snöat hemma så ännu lever hoppet om en vit Jul. Hade verkligen varit mysigt, men vi får se om det får ligga kvar. Vad jag tjatar om det här med snö på julafton känner jag... Men det står faktiskt högt upp på önskelistan, precis under worldpeace. =) Borde egentligen sova nu, men det känns inge kul. Kommer inte blir kul på länge länge.. Imorn blir det stan iallafall med Märy, dags att kolla lite efter julklappar även fast det ekar på kontot. Men det ska nog gå att ordna nån bra present till de där hemma ändå. Ni har väl sett den nya IKEA-reklamen..hehe se upp för "hemmagjorda" smörknivar mamma och pappa. Lillbrorsan kom in på universitetet nu till våren så fundera över att snickra ihop ett "börja-på-univeristetet-kitt" hehe tror det kan bli bra. Vad önskar ni er i julklapp?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0