Tillbaka.

Redan gått en vecka sen man började termin 2, hoppas att tiden går så här fort hela vägen fram till jullovet. Så klart har man lite ont i magen över att man är tillbaka efter att ha haft ett riktig skönt sommarlov, men jag trivs faktiskt ganska bra i min nya etta och tror nog att hösten kommer att bli mysig här uppe i Östersund. Första veckan har varit spännande, ny kurs med en fet bok som ska vara färdig läst tills på måndag! Helt galet, men det får väl gå. Har redan festat 3 gånger denna vecka och det har varit tre riktigt lyckade kvällar. Har börjat mitt nya liv på "step in" där jag köpt träningskort, mycket nöjd med mitt köp måste jag säga. Bra pass och sen bara för att jag var en av de 200 första som köpte träningskort för denna säsong så fick jag en drös av grejer. Man tackar ju inte nej till gratisprylar.. =)

Igår var jag och Märy på en second hand ute i Torvalla. Jag var på jakt efter ett soffbord och märy ville hitta en soffa. Jag hittade inget tyvärr men märy fick köpt sig en bra soffa och gick därifrån mycket nöjd tror jag nog. En sväng inne på jysk hann vi med också så klart. Ledsen över att jag inte hittat nått soffbord stoppade mig inte att ta en titt på de second hand butiker vi har inne i Östersund centrum och när vi kom till våran favoloppis så stod såklart ett bord där och bara väntade på att bli köpt av mig. Helt i extas över mitt nya soffbord som jag fyndade för endast 80 spänn, helt otroligt! Lördagen avslutades på O´learys med dans och partäj..=)



Idag söndag har varit en lång dag känns det som. Sov länge, men som tur var väcktes jag av ett telefonsamtal av min söta moster Anne som ville skravla lite..Älskar att få samtal från de där hemma! Sen var jag på prathumör så jag ringde mamma för att se vad hon hittade på denna söndag. Njöt av en lång frukost för en gång skull med både macka, ägg och thé..Kände mig otroligt vuxen där jag satt och lyssnade på P3 och drack mitt thé..=)
Sen var det dags att ta tag i min 700 sidor tunga Sociologibok. Tvättade mellan 16-19 och tränade ett pass bodybalance efter det med maria. Varit en riktigt bra söndag, i vanliga fall tycker jag att den här dagen är den tristaste av alla dagar, men det tyckte jag inte idag. Varit en riktigt bra idag.

Kommer vara lite mer flitig med bloggandet nu när jag är tillbaka i Norr, så håll koll efter uppdateringar! =)

Hoppas allt är bra med er där hemma, saknar er!
KRAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

spana in min tå på bilden männskor! ser lite mongo ut

2008-09-08 @ 12:22:10
URL: http://maka.blogg.se/
Postat av: robert

klart man håller koll. kollar varje dag! :)

2008-09-08 @ 20:31:41
URL: http://lynch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0