Klippt och skuren


Sålde två gamla skolböcker och köpte en ny frisyr. Vad tycker ni? Kort är det ju, men det får det va!..man vänjer sig väl. Kul att piffa till sig lite så här på höstkanten. Nu måste jag bara köpa en basker och min lock är komplett. =D



Har läst ut min tjocka bok nu och första duggan är avklarad, tack vara snälla klasskamrater klarade vi tillsammans att få ganska hyfsade poäng var och en. Känns skönt att få den avklarad nu är det bara grupparbete, artikelseminarie och tenta kvar. Har köpt biljetter hem idag, (steffi, du har inte läst detta vill överaska dig!) efter tentan den 3 tar jag flyget hem och stannar ända tills tisdagen den 7. Alla vännerna är ju ute och reser, men förhoppningsvis så finns det några söta som tycker det är kul att jag kommer hem... Har varit lite hemlängtansjuk i helgen, men det där går ju upp och ner som en berg o dalbana så nu känns det ganska bra igen. Kan ha att göra med att jag och Märy har börjat planera för pepparkaksbak framöver..hehe man kan inte börja för tidigt med julstöket säg! 

Har fått den finaste låt av min polare i göteborg och den sumerar ganska bra vad jag känner just nu.
Titta in på youtube och sök efter Elisa - Dancing. Oerhört bra!

Nu ska jag sova mina vänner, hoppas ni mår toppen allihopp!
KRAM

Kommentarer
Postat av: robert

sedärja! det var väl inte så svårt att blogga lite? :P

2008-09-16 @ 18:22:26
URL: http://lynch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0