IKEA

Söndagen spanderades på Ikea i Sundsvall. Höll på att försova mig, inte så konstigt när man skulle mötas uppe på campus 07.45! Galet tidigt för en söndag. Sov de två timmarna dit och var väl inte direkt pigg när vi kom fram vid 10, men det är ganska mysigt att gå på Ikea så det har varit en bra dag idag. Hittade så klart en massa saker som jag ville köpa, men som student så lever man ju med en liten budget så jag föjde strickt min shoppinglista!

Väl hemma vid 17 var man helt slut efter 5 timmar på ikea så nu sitter jag sliten i soffan och är mycket nöjd över mina inköp!



Kom hem med en golvlampa så man kan se vad man läser i studieböckerna, en korg för vantar och mössor och några glas till morgon o´boyen! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0