Eldsvåda!

Denna Lördagsmorgon var ingen vanlig morgon, icke här drar man sig upp ur sängen halv elva för att gå på ett Corepass vid elva, jag är ju ingen morgonmänniska direkt så jag hann inte riktigt med nån frukost. Ett Corepass utan mat i magen var en utmaning, men det gick!  

Väl hemma vid tolv var magen sugen på lite frukost, men jag kommer inte riktigt överens med min brödrost! Hade en liten eldsvåda här hemma i morse.. Hela lägenheten fylldes med rök..kände inte riktigt att jag var beredd för nån eldsvåda har en brandvarnare, men den släcker ju inga bränder direkt. Får ta och inhandla en brandsläckare kanske =)

Efter att ha vädrat lägenheten hela dagen och städat och donat så lagade jag och märy lite ordentlig mat med dessert till. Lax, potatis och sås, sen päron med after eight på. Mycket gott var det! =D

Eftersom vi ska åka på utflykt till Ikea imorn så blir det en lugn kväll. Bussen går åtta i morgon bitti så ingen sovmorgon imorn heller, men Kul att åka till Ikea! Har en lite shoppinglista så plånboken ska med. Pengarna bara flyger iväg, men man vill ju ha det mysigt här hemma.

Åker hem på fredag, längtar efter mammas mat lite =)
Hoppas ni har en mysig helg, KRAM


Kanske ska köpa mig en ny brödrost, vad sägs om denna söta? =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0