väntan..




Då var tentan avklarad på en timme, fick ihop de två sidorna som var maximum. Får hoppas att man klarar sig nu bara.
Slappar på märys soffa i väntan på ett tre timmar ska gå fort så jag kan få åka hemåt. Mina förkylningssymtom finns fortfarande där, men hoppas att de förhoppningsvis försvinner nu under helgen så man slipper bli sjuk. Var tvungen att titta förbi lägenheten efter tentan för att hämta nyckeln till märys lägenhet och snacka om att det är skönt att man åker hem över helgen, för där var det kaos såg ut som en tornado hade varit  farten. Målaren var där och höll på att skrapa ner de gamla tapeterna och vad där såg ut! Kommer bli lite att städa när jag kommer hem på tisdag igen tror jag. Men det kommer bli så fint sen så det är värt det till hundra procent. =)

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0