träningsvärk.

Skulle varit på spinning iförgår, men kom 5 minuter försent fast jag var på gymmet en halv timme tidigt.  =P Fråga mig inte hur det gick till, men jag hoppade in på ett bodypump pass istället för här missar man inget träningstilfälle inte.
Trots träningvärk i hela kroppen blir det afro dans idag, ska bli skönt, diggar det passet riktigt ordentligt, skönt att få shaka lite på onsdagar..=)

Igår var det redovisning av gruppuppgiften och det är mäckta skönt att ha det bakom sig för nu är det dags att lägga hundrafemtio procent på tentan på fredag!

Igår kväll blev det god mat med märy för det tyckte vi att vi var värda efter vårat slit med grupparbetet. =)
Gick kanske lite vilt till under kvällens gång, där jag och märy fick någon slags galen ide för oss att vi skulle sjunga in lite låtar och skicka till dennis, vår goa vän! Det hela spårade ut lite och märy "råkade" skicka till andra människor också (ni vet vilka ni är) ber så hemskt mycket om ursäkt för att ni fick ta del av vår falska sång! =P

Och igår var det min lillbrorsas födelsedag inte att förglömma! Grattis gubben hoppas du hade en jätte fin dag! 
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0