tenta.

Idag har det regnat hela dagen, perfekt eftersom man suttit fastklistrad till min 700 sidor tjocka sociologi bok merparten av dagen. Imorn är det examination på kursen Sociologiska perspektiv, helt galet att det redan gått en månad sen man kom tillbaka upp till Östersund. Och imorn åker jag hem över helgen =) ska bli riktigt skönt faktiskt, fast flyget går inte förrän åtta på kvällen lite segt bara!

Har flyttat hem till Maria för kvällen då hela min lägenhet är upp och ner vänd. Varför? Jo, för imorn ska de äntligen börja tapetsera om! Ska bli så skönt att få tillbaka en fräsch lägenhet när jag kommer tillbaka i nästa vecka.

Ska kolla på tentauppgiften en gång till, sen så får det räcka. Håll tummarna för mig imorn är ni snälla =)
>KRAM<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0