mätt!

Idag började skolan vid 8, va riktigt tungt att kliva upp imorse var både trött och har världens träningsvärk i benen!
Satt fyra timmar och lärde mig massor om kris och krishantering, synd att den va så tidigt bara är inte direkt nån morgonmänniska, men ändå givande föreläsning idag.
Sen har jag jobbat lite idag med. Vet inte riktigt om jag är nån säljare direkt, men jag får väl ge det några gånger till innan jag bestämmer mig för om min framtid ligger hos Svd eller inte.
Har varit duktig och lagat ordentlig mat idag också med märy, vi är så där luspanka studenter just nu i slutet av månaden så det ändå vi hade råd med var varsin tomat och lite cream fraise, men vi hade lite hemma också så här ska ni få ett
jätte gott recept;

2 pers.
varsin laxfilé - bra med omega-3! =)
1 tomat
½ gullök
1 morot
2 msk smör
lite citronsaft
salt och citronpeppar


Skär mindre bitar av tomaten, löken och gör strimlor av moroten. Lägg laxen i ett foliepaket där du saltar och pepprar den, höll över lite citron. En matskedklick av smör och lägg ner dina grönsaker. Dags att packa ihop paket och in i ugnen i ca 20-25 minuter på 200 grader.

Servera gärna med Couscous och en klick cream fraise. Mums!

Helgen gick alldeles för fort och nu är det måndag igen. Dags att återgå till sitt vanliga icke så glamourösa liv igen. Synd att inte saker och ting kan vara lite längre, men man kan inte få allt man önskar dig här i livet har jag lärt mig så det är bara att drömma vidare och trampa på i livet.
Hoppas ni testar mitt och märys goda laxrecept, jag lovar att det är värt det, krydda på bara så är du i hamn!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0