Jobb.

Så var man telefonsäljare! Har suttit i tre timmar och ringt runt i riket och försökt sälja Svenska dagbladet. Gick väl inte så himla bra första gången, men jag var så sjukt nervös vid första samtalet så jag är bara glad att jag inte svimmade av stolen. Men det var faktiskt inte så farligt, efter några samtal blev man ganska bekväm och kunde försöka inrikta mig på att försöka sälja istället för att spy. Verkar va ett trevligt gäng som jobbar där också så det här blir nog bra!

Då var helgen här, eftersom man är student och inte har några föreläsningar imorn så kan man ju säga så, blir nog en lite sovmorgon då..myckert skönt! Har varit ganska krångliga föreläsningar den här veckan och man har suttit som ett frågetecken på alla, men på sammanfattnings seminariet idag så klarnade väl några saker iallafall. Borde läsa mer än vad jag gör, men så är det alltid och man får skärpa till sig i nästa vecka.

Tavlorna har inte kommit upp än heller, men jag får vänta på familjen tror jag så de inte hamnar helt åt fanders. Fick glädjande besked att de kommer och hälsar på mig i början av höstlovet. Ska bli jätte mysigt! Nu ska jag varva ner lite framför tvn. Hoppas allt är toppen hos er!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0