hemma.

Helg och hemma i stockholmo! Mamma är på svamp-plock-utflykt med vänninorna och Aleks hängde med polarna så det lämnade kvar mig, pappa och katten fia, men vi hade trevligt för det. Kul med lite pappa,dotter tid tycker jag. Vi hyrde film (Ironman) och åt godis riktigt mysigt. Först igår var jag och steffi på shopping trip och sen hamnde vi + moster, aleks och pappa på en restaurang och åt god middag tillsammans helt spontant, sånt gillar Jag! Idag är inget planerat, bara att ringa om ni vill hitta på nått. Ikväll så vill kussen dra med mig på vuxenkalas, får se om det blir det eller om jag hittar på nått annat. Var faktiskt farligt skönt att bara sitta hemma och mysa också, men steffi är bra på att övertala så vi får se. =)

Har försökt hela morgonen att komma in på skolans hemsida för att se vad jag fick för betyg på förra kursen, kan ju va ganska bra och se om man klarade sig, men jag kommer inte in! Blir tokig! Märy, kommer du in?

Nu ska jag äta sen frukost med pappsen, hoppas ni får en fin helg! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0