Åker tåg!

Ibland blir det inte riktigt som man hade tänkt sig, sitter nu på tåget till Stockholm från Östersund anländer 22.00 till centralen. Så det kan bli! Var tänkt att jag skulle ha åkt hem på tisdag, men det blev idag istället. Hade dugga idag och den va riktigt svår så vi var tvugna att skippa jobbet för att inte känna oss för stressade. Ska blir kul att komma hem igen, men alla böckerna är med så det blir inte bara att lata sig inte här ska läsas också!

Nu börjar tåget köra på för fullt, nästan så man måste hålla i sig så man inte ramlar ur sätet. Har köpt dricka och lite onyttigt som kan hålla mig sällskap under de 4h och 40 minutrarna jag har framför mig. Sen så har jag ju internet och vilken grej att man kan sitta var som helst och prata över msn. Coolt! tycker jag.

Nu ska jag nog sluta skriva lite, börjar må illa. Inte bra! Vi ses snart, kanske.
KRAM


Kommentarer
Postat av: maria

var det myysigt??

2008-10-24 @ 11:56:57
URL: http://maka.blogg.se/
Postat av: robert

haha, hur gick det med illamåendet sötis? :)

2008-10-24 @ 16:22:51
URL: http://lynch,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0